Ready for Brazil? Beleef het Braziliaanse avontuur samen met ING België

Als trotse partner van de Rode Duivels ondersteunt ING België al vier jaar de populairste sport in België. Zo worden er tickets weggegeven via wedstrijden, kunnen kinderen naast hun favoriete speler het veld oplopen en zijn er tal van andere activiteiten in en rond het stadion. Maar dat is niet alles. Met de actie “Ready for Brazil?” wil ING een maximaal aantal voetbalfans de kans geven om het Braziliaanse avontuur te beleven.

PERSBERICHT
Brussel, 14 mei 2014

Ready for Brazil ?
Beleef het Braziliaanse avontuur samen met ING België

Als trotse partner van de Rode Duivels ondersteunt ING België al vier jaar de populairste sport in België. Zo worden er tickets weggegeven via wedstrijden, kunnen kinderen naast hun favoriete speler het veld oplopen en zijn er tal van andere activiteiten in en rond het stadion. Maar dat is niet alles. Met de actie “Ready for Brazil?” wil ING een maximaal aantal voetbalfans de kans geven om het Braziliaanse avontuur te beleven.

Via de ING België-actie “Ready for Brazil?” die de hele maand mei loopt, wil de bank zoveel mogelijk fans het avontuur van de Rode Duivels in Brazilië laten mee beleven.
Om het nationale elftal te ondersteunen, zijn verschillende evenementen gepland: 150.000 supporters kunnen bijvoorbeeld het gigantische shirt tekenen dat de Rode Duivels vergezelt tijdens hun rondreis in Brazilië, dit alles op het ritme van de samba en doorspekt met tips van Igor de Camargo:

  • Wie van 5 tot 23 mei 2014 naar Radio Contact en Q-music luistert, maakt kans om naar Brazilië te vertrekken;
  • In de Belgische stations en in het stadion kunnen fans de Rode Duivels een hart onder de riem steken door het gigantische shirt te tekenen;
  • Fans die de tips van Igor de Camargo volgen, beleven de wedstrijden pas echt op zijn Braziliaans.

Meer informatie vind je op onze site ing.be/voetbal en bekijk de samenvatting van de evenementen door te klikken op de visual hieronder.

.


Inge Ampe, Marketingdirecteur bij ING preciseert: “Met onze sponsoring van de Rode Duivels ondersteunen wij niet enkel het voetbal. Wij willen alle fans laten delen in het avontuur en geven hen de kans om naar Brazilië te reizen of zich thuis of met vrienden in een Braziliaanse sfeer te laten onderdompelen. Dit is een fantastische en exclusieve ervaring voor de supporters.”

_________________

Voor meer informatie:
Persdienst ING België, pressoffice@ing.be
www.ing.be/voetbal

 

 

 

Vanessa Zwaelens

Head of External Communication