ING België verenigt Rode Duivels en hun fans in TV-spot

Vorige zomer organiseerde ING de ​ “look-a-like” actie, waarbij ze supporters zocht die als twee druppels water op hun idool lijken.

PERSBERICHT
Brussel, 3 april 2014

ING België verenigt Rode Duivels en hun fans in TV-spot 

Als trotse partner van de Rode Duivels ondersteunt ING België al vier jaar de meest populaire sport in België. Ze organiseert wedstrijden waarbij tickets kunnen worden gewonnen en een resem activiteiten in en rond het stadion. Kinderen kunnen bijvoorbeeld naast hun favoriete speler het veld oplopen. Af en toe gaat ING nog een stap verder. Zo ook dit jaar!

Vorige zomer organiseerde ING de  “look-a-like” actie, waarbij ze supporters zocht die als twee druppels water op hun idool lijken. Deze actie werd een enorm succes. Naar aanleiding van dit succes besloot ING de fans opnieuw samen te brengen met de Rode Duivels tijdens een casting en hen de kans op een unieke belevenis te bieden.

Inge Ampe, Marketingdirecteur bij ING preciseert: “Met onze sponsoring van de Rode Duivels ondersteunen we niet enkel het voetbal. We willen de fans laten delen in het avontuur, we bieden hen de mogelijkheid om met de Rode Duivels samen te werken, om een eersterangsrol te spelen in onze nieuwe TV-spot. Dit is een fantastische en exclusieve ervaring voor de fans.”

Wie krijgt de plaats van de supporter?
Wie krijgt de plaats van de supporter?

Om hen de kans te bieden om een “once in a lifetime” ervaring te beleven, organiseert ING een casting voor haar cliënten, groot en klein. Een tiental winnaars wordt geselecteerd, waaronder een kind, cliënten en een ING-medewerker. Zij zijn de gelukkigen die te zien zullen zijn in een mini TV-spot met de Rode Duivels.

Na een eerste online selectie wordt een aantal kandidaten uitgenodigd om naar Brussel te komen voor de tweede ronde. In deze ronde vindt de selectie plaats door een jury bestaande uit ING’ers en medewerkers van het reclamebureau, maar ook sportjournalisten en een voormalige Rode Duivel.

ING nodigt belangstellenden uit om hun kandidatuur in te dienen op de site www.ing.be/voetbal. Daar vinden ze praktische informatie om zich voor de wedstrijd in te schrijven en interessante artikels over de Rode Duivels.

_________________

Voor meer informatie:
Persdienst ING België, 02 547 22 94, pressoffice@ing.be
www.ing.be/voetbal

 

 

 

Vanessa Zwaelens

Head of External Communication