ING België heeft site voor voetbalfans
Vandaag gaat ‘ING, fan van voetbal‘ live. Dat is de site waarop ING België al haar acties en verbintenissen ter ondersteuning van het Belgische voetbal bekendmaakt.
Brussel, 3 maart 2014
ING België heeft site voor voetbalfans
Vandaag gaat ‘ING, fan van voetbal‘ live. Dat is de site waarop ING België al haar acties en verbintenissen ter ondersteuning van het Belgische voetbal bekendmaakt.
Eind 2013 verlengde ING België haar partnerschap met de Koninklijke Belgische voetbalbond tot 2018. Deze sponsoring gaat veel verder dan de acties rond de Rode Duivels. Aan de hand van allerlei initiatieven wil ING voetbal in het algemeen promoten en scheidsrechters en het jeugdvoetbal ondersteunen.
“Dankzij deze site krijgen alle voetbalfans in België gemakkelijker toegang tot onze voetbalacties, wedstrijden en evenementen”, zegt Inge Ampe, Head of Marketing bij ING België. Op de site zal ook informatie te vinden zijn over onze betrokkenheid bij het Belgische voetbal, de scheidsrechters en de jongeren.”
De voetbalacties die ING België organiseert, oogsten veel succes bij de Belgische supporters. De video met de dubbelgangers is meer dan 280.000 keer bekeken (alle talen samen). Dankzij de actie van de 1.500 borden die op de avond van de kwalificatie van de Duivels geplaatst zijn en de richting naar Brazilië aanwezen, kon de eerste supporter worden geselecteerd die naar Brazilië gaat
“Ons partnerschap met de Koninklijke Belgische Voetbalbond gaat veel verder dan de sponsoring van de Rode Duivels”, legt Inge Ampe uit. “We willen met de Bond samenwerken om het Belgische voetbal in het algemeen te ondersteunen en daar horen ook jonge spelers bij en scheidsrechters. Op ons voetbalplatform kunnen alle voetbalfans informatie vinden over het voetbal in België en natuurlijk ook over de Duivels.”
Het voetbalplatform is beschikbaar op www.ing.be/voetbal
_____________________
Voor meer informatie :
Persdienst ING België, 02 547 25 90, pressoffice@ing.be